Massor att fira

Har fredag fast det är onsdag. Lättnaden över att mamma fått lägenhet på bottenvåningen nära en affär är obeskrivlig. 
Mannen har kommit hem från sin rallyresa till Portugal och har fått många fina minnen att se tillbaka på.
Barnbarnet har varit hos mommo och moffa själv på eftermiddagen och sedan premiäråt vi hela familjen på altanen. Supergott och mysigt! 
Jag kom ihåg att gå på garnaffären och köpa en virknål, som jag insåg att jag faktiskt behövde. Jag kom ut med den OCH en hel del garnnystan. Svårt att stå emot när priset var 5kr/nystan.
 
 
Jag kände mig som ett barn på julafton och tänkte när jag stötte ihop med en nöjd kille bärandes på två backar öl att....Jag är minst lika lycklig som du!!! Om inte mer...
 
Til saken hör att precis innan så hade mannen varit in på samma äffär som den killen och köpt "Pinnvinet" åt mig. Snacka om att reklamen påverkar...
 
 
 
Det tog ett tag innan jag( med mina långa ledningar) förstod varför det kallas för just Pinnvinet. När jag till slut fattade varför, så ville jag absolut testa det... pinnfixerad som jag är. Jag får dock återkomma med mitt omdöme tills jag smakat den. Sparade lite på både den och flaskan mannen hade köpt på Taxfreen i Portugal. 
Den som spar, hon har.... Få se hur länge;-)
 
Veckans junta resulterade bl.a i en tygklädd pärm.
 När jag som grädden på moset skulle börja sätta in mönster i den, stötte jag på patrull. Hade inte uppmärksammat den viktiga detaljen att pärmen bara hade två ringar och naturligtvis passade inte hålen från vår 4-hålade hålslagare de hålen!!!
 
 
Men pärmen blev fin i alla fall😉
 
 
Mommos❤
 
 
1 fia:

skriven

Pinnvinet är gott - hihi! Så fina bilder du bjuder på.//Fia

Svar: Det blir kul att smaka☺ Kul att du gillar mina bilder😊 Lägger inte alltid ner så mycket på dem kan jag tycka. / Mia
Maria Karlsson

Kommentera här: