Feel good- mood

I veckan har jag verkligen gjort feel-good-saker varje dag. Under hockeymatchen i torsdagskväll fick jag meddelande från dottern om att gå på yoga på fredagen. Eftersom det inte är så ofta som hon är ledig på fredagar, så valde jag att haka på fastän mamma sov över. Vi fixade pensionärsdagis åt henne hos svärmor, som bor vid yogan och handlade med henne efteråt. Det finns lösningar på det mesta :-)
 
 
Jag är dubbelt glad över denna stund. Äntligen blev det av! Jag har skjutit upp det hela hösten av olika anledningar, och nu hoppas jag att jag kommer iväg fler fredagar. Det var också supermysigt att göra det med gulliga dottern. Jag hoppas även att det blir fler såna gemensamma tillfällen. 
Efteråt blev det tre-generationers lunch på Trend, vilket ju inte händer jätteofta, så det blev en riktigt mysig fredag med andra ord.
Kvällen bestod av vila framför TV:n. Lyxade till det med några grymma chokladkulor, som visserligen kostade kulor, men ack så goda de var.
 
 
Idag var det så dags för höstloppisen på Arcus. I år fick vi sällskap i kön av dottern med pojkvän och deras kompisar. Vi bara råkade komma samtidigt ;-D
 
 
 
Några kul grejer hittade jag bland alla hundratals stånd. Summan av mina inköp blev hela 80 kronor! Siffrorna på träförvaringen kommer jag att göra om. Synd att det inte var 66 i stället- det hade gått hem. Vit snedslå på rulle kan vara bra att ha hemma och leksaksbakformen kanske kan passa längst upp i ett våningsfat. Scrapbooking paketet var helt oanvänt och plåtskylten ska nog få ersätta en annan "skylt" - i köket  förstås...
 
Som vanligt så var det skönt att återvända till hemmet efteråt. Mötte i princip mina män ( ;-) ) i dörren, vilket innebar stund för mig själv innan det är dags att bege sig till kvällsmatchen hos goda vänner.
 
Lite mat i magen då kanske...
 
Ha en bra fortsättning på helgen allihopa ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: