Ta tillvara på det som bjuds

Jag är trött fast jag har sovit mycket ett par dygn. Fast det är väl ändå bättre att ha sovit, än att inte ha sovit tänker jag. Det är bara tacka och ta emot!
Både igår och förra lördagen var jag på loppis. I helgen är det nere på byn. Det var hur mycket folk som helst! Vad gör man inte för sina barn🤔 Dottern handlade massor med kläder till barnen och när jag ändå var där så fyndade förstås jag också. Det ska ju vara värt att stå i kö😥
 
 
Ett Frost-pussel, med annat motiv, landade omgående hos barnbarnet. Bra att sprida på aktiviteterna.
 
Förra helgen besökte jag och en kompis Western Farm.
 
 
Det var nämligen loppis där och på några andra ställen.Jag har tydligen rensat bort vad jag fyndade 🤔 Får tänka...  en tavellist med utskurna detaljer(superfin),barnböcker (såklart),en väska ( knappt använd) bl.a
Efteråt besökte vi kompisens dotter med familj, för att sent omsider gratulera till deras prinsessa.
 
 
Jag visste att mamman gillade enhörningar, så det fick bli en sån och lite till. 
Eftermiddagen fortsatte sedan hemma hos mamma, där vi fick träffa min storasyster, hennes dotter och ett av barnbarnen. En kort men naggande god träff. Det var längesen❤ Snart blir det mer av det....Lite svårt att tro att sommaren är på ingång dock, när snö ligger kvar på innergården, samt att det kom mera av den varan igår. Ingenting som lade sig hos oss tackolov, men inte långt ifrån oss fick de upp till en decimeter. Inte kul!
 
 

Kommentera här: