På sluttampen

 
Här är jag! På samma plats som tidigare. Jag får bara inte någonting uträttat varken här eller där. Nu är jag kanske lite hård mot mig själv, men jag känner mig lite frustrerad. Som alltid när jag vill mer än jag orkar. 
Jag har i alla fall gjort lite utflykter med nära och kära, vilket ju är mycket värt. Och så har jag ju fört över bilderna från telefonen, så nu kan jag inte lägga upp nån  när jag skriver från telefonen. Men telefonen är rensad och nöjd ett tag hoppas jag.
Min födelsedag firades i princip i dagarna tre. Fredag var vi på inflyttningsfest på Lillbo. Där började första firandet. På lördagen hade vi fikagäster i princip hela dagen och kvällen och på söndag kväll kom de som inte kunde på lördagen. Herregud, jag fyllde ju bara 35(🙈) eller nåt sånt.....Ojämnt i vilket fall som helst! Många fina presenter, blommor och vinstlotter( fortfarande 7 nya att hämta ut) förärades jag med. En present kom igår. Mannen hade beställt lite sent, men bättre sent än aldrig❤
 
En ljusslinga som till att börja med ska upp runt poolen. Jag har aldrig sett den här modellen förut. Tror det blir kanonfint när det nu har börjat mörkna på kvällarna.
Lite vemod känner jag dock. Det är bara några dagar kvar innan Kiruna-gänget återvänder till norr. Tiden går alldeles för fort. Man tror man ska hinna både det ena och det andra. Nu har det jobbats både här och där, så många har ju hunnit mycket. Det är bara jag som står och stampar känns det som. Jag kommer igen .... nån gång.....hoppas jag....
Jag drar på utflykt med grannen idag till att börja med😊 Det ska va gött å leva😉

Kommentera här: