Bänkad

Ett inköp av en begagnad träsoffa till grillplatsen, som varit närmast obefintlig senaste året, ledde till både det ena och det andra. Jag ser redan fram emot soliga vårdagar med grillning och pulkaåkning ( på rätt sida av huset😉) Kan bli tal om barhäng också vad det lider....
...om bänkarna inte räcker till.
 
Jag har också haft kvalitetstid med en kompis, som jag inte träffat på flera veckor.
 
 
Vi åt salladslunch på Espresso House och trivdes massor i atmosfären. Jag har bara varit dit en gång tidigare och då såg jag inte ens hälften av lokalen. 
Det blir fler besök där kan jag lova.
 
Husrenoveringen går framåt. Idag har vi varit dit en stund. Tak- och fönstermålning var på tapeten idag. Det blev en kort inköpsrunda också för oss tjejer. 
 
 
 Egna verktyg är ju bra att ha om det ska bli nå' t gjort.
 
I övrigt är det förkylt och ganska mycket soffhäng. Pysslandet ligger på standby. Innan Kirunaresan roade jag mig med att göra drömfångare.
 
 
 
 
Fler ska det bli. Både till mig själv och till andra. Idéer finns det gott om som vanligt. Och med hösten och vintern kommer tiden, tänker jag.

Kommentera här: