Skottår

Jag förstår inte hur tiden kan gå så fort, fast det ibland känns som att den "borde" gå på tomgång. Men tiden står aldrig still även om jag själv pausar periodvis. I helgen har mannen varit på turné och jag har kurat inne mestadels. Förkyld och orkeslös, men ändå inte helt däckad. I söndags hade jag och Pumin i alla fall ispremiär och fick njuta av lite sol.
 
 
Vi går mot ljusare tider tack och lov. Hoppas på fler turer och ännu bättre förhållanden den närmaste tiden. 
 
Juntan idag var efterlängtad. Förra veckans träff var också supermysig, med baby-mys bland annat, men det kändes länge sedan vi pysslade. Först var vi på Duvan och shoppade "4 för 3"-grejer. Notpapper och räfflade utstansade bokstäver blev det bl.a, så för mig blev det lite korttillverkning på dagens schema. 
Å vilken present jag fick!!!
 
 
En hel påse KInderäggsburkar! Nu kan jag göra många skallror :-)
 
Förra veckan hade jag och kompisen en mysdag med second-hand- besök och sedan en Miami-tripp i Solrummet. Mamma följde med för första gången och tyckte också att det var skönt med värme och sand mellan tårna. Nästa gång tänker vi prova Bali :-) Fynden under förmiddagen blev dessa:
 
 
Ja, jag vet att jag har och har köpt många tidigare, men de här var så stora, så jag ville bara ha dem. "Tårtspaden" gillar jag också jättemycket. 
 
Imorgon är jag, mannen och sonen bjudna på hockey. Kompisen vann biljetter och vi får följa :-D Så häftigt!
Det ser jag fram emot! 
 
Idag har det ju på sätt och vis blivit en dag extra eftersom den bara infinner sig var fjärde år.Undrar hur många som är födda på denna dagen genom tiderna???
 
Imorgon är det mars.... Det går verkligen framåt :-)
Med stora steg !
 

Kommentera här: