Gamla godingar i rampljuset

Det där var ju fort gjort, när alla delar var återfunna och på plats.
 
 
Resultatet lär jag ju få vänta på tills imorgon kväll, eftersom jag fick fingrarna ur... först nu på kvällningen. Jag försöker ladda dem lite under lampor, men jag vet inte om det hjälper. Tålamod Majsan, tålamod!!!
 
Igår var jag först på fem olika loppisar med kompisen och ja, vi fyndade en hel del båda två. Visar mina inköp en annan gång. Jag skickade datorn med vår datasupport på fortbildning i eftermiddags. Jag hoppas den har fått lite användbar kunskap när jag hämtar tillbaka den😉
På kvällen gick vi på Kinarestaurang innan vi cruisade runt på stan i vännernas Buick.
 
 
 

 
Det var en skön kväll. En annorlunda lördagsaktivitet må jag säga, men riktigt mysigt att "glida" runt i en snygg, iögonfallande bil. Vi var dock ganska tidigt hemma i vår lugna vrå igen. Opposites attracts 😉
 
 
 

Kommentera här: