Gulligt spurtpris

Idag kunde jag inte haft en bättre motivation än vetskapen att gullponken skulle komma och hälsa på :-) Innan 12 hade jag prommat, bäddat, dammtorkat matrummet- med hjälp av hjälpsamma mamma och ätit lunch. 
 
Mysigare eftermiddag får man leta efter. Nu ligger leksakerna framme i korgen som en liten påminnelse.
 
 
Efter middagen gick luften ur helt. Inte för att jag är förvånad- egentligen är jag bara supernöjd över allt. 
 
Fler kort påbörjades igår på juntan.
 
 
 
Och mer papper och dekorationer är beställt, så snart går det då inte att skylla på materialbrist. 
 
Just nu är jag bara orolig över var jag har lagt min laddare till kamerabatteriet??? Batteriet tog slut precis under finbesöket, så det bidde inga bilder. Och det lär ju inte bli några på ett bra tag om jag inte kommer på var jag har lagt laddaren...
 
Ikväll laddar jag i alla fall mina egna batterier, så att vi kanske orkar fortsätta i köket imorgon. 
Det regnar för fullt och tinar med andra ord i väldig fart. Härligt att gå mot sommar och värme! En försmak får vi redan till helgen när våra sommargrannar kommer ut. Det blir jättekul att träffas och surra efter en lång vinter. Vi träffades som hastigast på styrelsemöte i helgen, då de avslöjade sina valborgsplaner. Ingen blev gladare än vi :-) Värme kan vi nog inte räkna med dock, annat än i själ och hjärta och chansen att de värmer badtunna finns ju också förstås. Det blir nog bra vilketsom!
 
Gokväll!
 
 
 
 

Kommentera här: