Gulligt och guldigt

Det känns som att klockan är mycket mer än den är. KAN bero på att vi steg upp kl.6 (plus att vi var på väg att vakna halv 5 samt att denna mormor inte kunde somna förrän det nästan inte var nån idé 🙈) Men jag är inte bitter! Kvalitetstid med barnbarnet är guld värt. Både när hon är i vaket och sovande tillstånd. Hon somnade med huvudet intryckt i min hals och båda fötterna i ansiktet på morfar😀 Halv åtta på morgonen gick vi ut på gården....
 
 
...och på flaket.
 
 
Föräldrarna kom med lunch när de hämtade. Det uppskattades mycket😍
 
Veckan som kommer ser jag fram emot med spänning. Jag hoppas på rensning på flera plan. På nya sätt dessutom. Och det är INTE tarmsköljning! Mer om detta kommer jag säkert till viss del att berätta om så småningom. Jag räknar med att det både kommer att både ta och ge kraft, så jag väljer att satsa, trots allmäntillståndet.. Det är dags att prova något nytt!
 
 
 
Det här upptäckte jag på gräsmattan igår... För mig är det ett solklart hjärta som kämpar lite extra för att växa. Jag har inte den blekaste aning om hur det blivit så, men det värmde mitt inre.
 
VM- final i hockey väntar ikväll. Heja Sverige! Kul att resultaten inte har varit självklara och att andra länder än USA och Canada spelar om guld och silver. Att Sverige vann VM ifjol gör ju inget. Håller tummarna för ännu ett 🥇

Kommentera här: