Finlir

Jag håller på bli tokig! Så ont i bröstkorgen och mellan skulderbladen av den sega hostan. Jag lyckades somna några timmar på förmiddagen, vilket var skönt, med tanke på att nätterna är korta.
Jag blir så rastlös mellan varven (less är jag hela tiden) och går och petar med småsaker då och då för att stå ut. 
 
 
Igår rensade jag en låda och organiserade med dekorerade kartonger. Lite trist kanske att "gömma" dem, men också väldigt roligt att öppna en låda med vackert innehåll. Överskådligt blev det dessutom.
 
Idag fortsatte jag med spetsförrådet. 
 
 
Jag har samlat på mig en hel del inser jag. Det är är de som inte fick plats på trärullarna. De kommer nog till användning så småningom.
 
Utanför har det kommit mer snö.
 
 
 
Snöslungan har fått jobba extra hårt vid takskottning, och idag gav den upp.ville inte vara med längre. Så nu ber vi till högre makter att det har snöat färdigt. 
Det är roligt nästan jämt!!!

Kommentera här: