Från botten till toppen

Mullvaden är på G. 
 
 
Och han får jobba. Hårt mot hårt. Nästa lager består till största delen av sten. Förhoppningsvis är det inga stenbumlingar modell större. Motivationen är det inget fel på. Att få fiber blir rena rama himmelriket i mullvadshålan. Och härinne i stugan säger vi inte heller nej till bättre grejer. Det är verkligen botten att inte kunna göra saker samtidigt utan att det börjar lagga.
 
Blåsten vi har haft är inte rolig. Det blev paus i utefixet.
Brrr!!! Jag var och köpte en jättestor ros i söndags, som jag har tryckt in på altan, så den inte ska blåsa sönder.
 
 
Krukan står längst ner på botten i hinken, så den är stor. Jag lyckades upptäcka att de hade erbjudande den dagen på rosorna, tjugo minuter innan de stängde. Jag var hos svärmor som tur var, så jag hann. Jag längtar tills det blir varmare igen och jag kan göra klart planteringarna. 
Jag vill ha mer sommar nu!
 
 

Kommentera här: