Energiboost

Började dagen med att hämta ut värdebevis på PiteEnergi kl 7 på morgonen.
 
 
 Allt för att vara på den säkra sidan att hinna få innan de tog slut. Vilken sommarpresent att kunna gå och se Jill Johnson till reducerat pris! Precis i vår prisklass. Jättekul!
 
Efter några tidiga besök hos nära och kära drog vi oss hemåt för ett möte med..... PiteEnergi!
 
 
Nu närmar det sig.... De gräver för fullt på området och nu är det bara börja gräva själva från tomtgränsen och in till huset. Det känns helt overkligt att det snart kommer vara slut på dålig mottagning. 
 
Av bara farten så planterade jag sedan i några krukor..
 
 
 
Lavendel är ständigt återkommande hos mig medan hortensian sällan hittar hit. Jag fick den av svärmor i veckan. Och bara för att jag startade dagen så tidigt, så hann jag dessutom ligga länge och mysläsa på altan.
En grillmiddag på det och dagen är fullbordad. Det finns dagar..... och så finns det andra dagar. 
 
 
Ser fram emot fler sådana här feel-good-dagar 😊
 

Kommentera här: