Vilken hĂ€rlig dagđŸŽ¶đŸŽ”

Idag har vi fÄtt uppleva en riktig sommardag med vattenlek, bad, dans och middag pÄ altan med glass till efterrÀtt.
 
 
Jag vet inte hur mĂ„nga Ă„k det blev sammanlagt, men jag vet att det blev MÅNGA!
Efter lunch och vila bjöd hon pÄ sÄng och dans.
 
 
Hoppas verkligen att det bjuds pÄ fler sÄna hÀr dagar!
 
IgÄr började jag göra iordning lite mer pÄ vÄr bakre altan. Mannen hjÀlpte mig att laga ett planteringsbord som fallit i bitar. Nu hÀnger det nog med nÄt Är till.
 
 
 
Än sĂ„ lĂ€nge inte sĂ„ upplyftande, men visionen Ă€r ett hĂ€rligt salladsbord, om och nĂ€r det börjar gro.
 
Sedan Äkte solstolen och boken fram. Jag fattar inte varför jag inte nyttjat den hÀr delen mer tidigare??? Jag mÄdde supergott dÀr, i en egen del av trÀdgÄrden.
 
 
Lite mer trÀdgÄrdsflow...
 
 
 
AlltsÄ den hÀr rosen förbryllar mig. SÄ mÄnga blommor i klasar och fÀrgen som Àndrats frÄn ljusrosa till knallrosa. Jag sparade inte lappen med namnet tyvÀrr. Det Ängrar jag nu.
 
 
De hÀr penséerna vÀxte ur det lilla vÀxthuset och flyttades till sonens altan.
 
 
Återvann lite grönt i stövlarna dĂ€r i stĂ€llet.
 
Dagens bok...
 
 
Titeln pĂ„minner mig om att mina önskningar för juli delvis gĂ„tt i uppfyllelse redan. BĂ€ttre vĂ€der har det ju verkligen varit de hĂ€r tvĂ„ första dagarna. HĂ„ller tummarna för fler dagar, samt att fler önskningar gĂ„r i uppfyllelse😉

Kommentera hÀr: