Guld, silver och lite däremellan

Mycket OS blir det här. Ibland både på dagar och nätter. Bara för att vi kan och vill. Och det sätter onekligen både guld- och silverkant på tillvaron. Jag imponeras av många- men lite extra klappar hjärtat för att så många tjejer visat framfötterna, inte minst våra Pitetjejer. Jag säger bara: Wow!!!
 
I övrigt händer det inte så jättemycket. Men även smågrejer är ju betydelsefulla. Stunder med unga och gamla familjemedlemmar är väl i stort det som har hunnits och orkats med. Igår var jag med mamma på Backen på kvällen, när det var tävlingsfritt😉 Båda var ute efter mattor, och båda kom hem med mattor. Min var dessutom svinbillig. Trodde den var slut, men hittade den på ett annat ställe ännu mer nedsatt än den var på hemsidan. 150 kronor var jag mer än nöjd med.
 
 
Det ledde till lite mer rensning, i och med att den gamla mattan och lite annat skulle på tippen. Så nu har jag gjort mer plats i pysselrummet. Av bara farten började jag skära ut utvalda tapetbitar från tapetkatalogerna jag hämtade gratis i höstas.
 
 
Skön känsla! Påminn mig om den när jag kommer av mig nästa gång. Nu känner jag igen att jag vill, kan och ska! 
 

Kommentera här: