Pussel är också pyssel

 
Nu är det riktigt svårt att slita sig ☺ Jag dammsög "nästan" hela vårt stora hus i alla fall innan jag började 😉 Och Lule vann fast jag inte tittade, trots att jag loggat in och allt innan mannen och sonen drog på Pite-matchen. Jag valde helt enkelt pusslet! Jag hade ju redan sett småkronorna spela hockey på eftermiddag, så jag var väl nöjd med det. 
Kvällens höjdpunkt var dock att "skypa" med lilleman. Mest förvånad är jag över att jag fixade allt HELT själv!!! Nu blir det till att "skypa" fler gånger, det är då ett som är säkert! Jaja, jag vet att jag är lite efter i tiden, men jag är jag 😊 
Imorgon är sista dagen på 2015 (som om ni inte visste det 😉) Jag ser fram emot det nya året på många sätt. 2016 kommer att bli ett bra år. That' s it!
Vi tänker avsluta detta år med en bastu på dan och sedan äta en förhoppningsvis god plankstek innan småkronorna hockeymatch. Det är lugnast hemma för Pumin. Fyrverkerierna gillar hon inte alls nämligen, och här märks de inte alltför mycket och framför allt inte alltför länge. 
Kanske jag rullar ut pusslet sen också, så får gubbarna surra bäst de vill 😉 De har planerat en utlandsresa på Nyårsdagen, så det blir nog lugnt. Jag är varken missunsam  eller avundsjuk..... de ska till Finland över dagen.
 
Önskar alla ett riktigt Gott Slut och ett Gott Nytt År!
Whereever you are and whatever you do! 
I will be right here waiting for you 🎶🎵🎤
Puss&Kram💋

Kommentera här: