Inspirerande kvinnor i massor

 
En skön helg med mycket "input", igenkännande och inspiration. Lördag skrattade vi med Mia. Jag gillar henne. Helt galen OCH med mycket insikt. Befriande! Söndagen med Kristin var precis lika givande. Varmt, ärligt och hoppfullt. Påmindes än en gång om att vi alla har ett val hur vi vill se på saker och ting och att tiden är "nu".
 
 
Lägg därtill kvalitetstid med dottern och under söndagen även med två härliga kvinnor till,så förstår ni säkert att jag känner att själen mår gott just nu. 
 
Idag valde jag att gå en annan runda än jag brukar och njöt av att gå i skogen än efter vägen. 
 
 
 
 
 
Myspys med gumman och skönt att ha gjort bort att promenera innan det blir mörkt. Det är en av möjligheterna jag har just nu, som jag har bestämt mig för att ta tillvara på.
 
 
Och så har jag plockat lite lönnlöv. Få se om de går att använda....till det jag har tänkt......
 
 

Kommentera här: