Happy birthday

Idag fyller dottern hela 25 år❤ Tiden går.... Jag och mannen var dit på lunch idag. Barnbarnet fick kortdag på förskolan, så hon också fick vara med och festa.
 
 
 
Naturligtvis fick hon en stor bukett tulpaner på sin .....och Tulpanens dag! Mer firande blir det på fredag.
 
Igår damp garnerna ner i brevlådan.
 
 
En blandat kompott av färger som börjat tryta....
 
 
.....plus garn till "lillebrors" filt. Det ska bli spännande att se hur den blir. Och än mer spännande att så småningom träffa honom. Det känns fortfarande lite overkligt, fast jag nyss suttit med dottern och vikt bebiskläder. 
 
Det jag uppskattar med det här garnet är....
 
 
.... den lilla lappen som visar början på nystanet. Inget tjorv alls om man vill börja inifrån. Helt klart nånting för andra garntillverkare att ta efter, tycker jag. Eller varför inte i andra sammanhang också? Tänk vad lätt att välja den enkla vägen! Ibland skulle det vara oerhört skönt om det gick, eller hur? Tills vidare får vi kämpa på och tro på att allt blir som det ska i slutändan. Det brukar ordna sig på ett eller annat sätt. Min största önskan just nu är att jag är fri frän bakterierna nu efter senaste behandlingen. Det har tagit på och tar på fortfarande. Men det blir bra till slut. Jag ska inte klaga. Det kunde vara värre. Jag har så mycket och många att vara glad över också! 
Today is a good day to be Happy!
 

Kommentera här: