En SÅ'N dag...

Idag har tårarna legat på lur nästan hela tiden. Jag skulle väl egentligen behöva släppa ut dem, jag vet, men nu blev det inte så idag. Inte än i alla fall....
 
Jag har förberett både varmrätt och efterrätt till morgondagens middag med grannarna nedanför.  Det är jag supernöjd med! Faktum är att efterrätten räckte till att provsmaka ikväll.
 
 
Creme Brulee, som jag testade med lite hjortronsylt till.
Tror nog att färska hallon kan passa bättre faktiskt, om man nu vill ha nå't till. Själva Creme Bruleen blev superbra! Det var länge sedan sist.
 
Igår var jag och klippte mig. Som vanligt höll jag på att somna. Det är en grej som fungerar kanonbra som avslappning för mig. Det blev extra tydligt nu, för jag somnade i soffan efter middagen, var vaken en liten stund och somnade sedan om igen och sov hela natten. Jag väcktes vid halv nio med en puss....från hunden!
Husse kunde inte sova och hade gått ut i garaget, så hon tyckte väl att hon behövde sällskap. Eller så tyckte hon att jag hade sovit tillräckligt helt enkelt och det kunde ju till och med jag tycka!!!
 
 

Kommentera här: