Snabbt inhopp

Jag lever! Ser att det är ganska precis en månad sedan jag skrev av mig här. Det är fortfarande lite upp och ner med mycket, men det har börjat ljusna litegrann.
Snön försvann fortare än jag kunnat tro och vädret har varit riktigt skönt. 
Loppissäsongen är igång ordentligt. Trots att jag valt bort flera, däribland den megastora på Arcus, så har jag ändå hunnit med några rundor.
 
 
Förra helgen sprang jag på denna i samband med att vi var till Luleå och hämtade en markis som vi köpt på Köp o Sälj. Helt ny i kartong för en tvåhundring.
 
 
Jag är supernöjd med båda fynden! Naturligtvis blev det ny förvaring för virkningarna. Jag har ju en förmåga att ha flera objekt på gång...
 
Idag var jag med långloppis genom 6 byar med mamma och syster. En supertrevlig dag med både stora och små fynd. Jag köpte bl.a  jättefina taklökar att ha i mina soppslevar ute i trädgården.
 
Nu väntar vi på att lillhjärtat ska komma. Vi har förmånen att få rå om henne till imorgon. Mamman börjar jobba kl 18 och pappan är och träffar barndomsvänner.
 
Vi hörs!

Kommentera här: