Det som göms i snö...

.... eller i något annat....
Att organisera och rensa i pysselrummet har gett ringar på vattnet. Jag hittar saker som jag inte har vetat var jag ska ha, saker som väntar på att göras iordning, saker som jag inser aldrig kommer att komma till användning etc. 
 
Nu kom den här megastora knoppen till nytta.
 
 
 
Jag lånade ut min pennlåda till barnbarnet en gång till kritor och nu blir det nog svårt att byta ut den. Men jag har ju korgar😉 Den kan nog få en ny rosett också vad det lider, för att matcha knoppen.
 
Jag har äntligen skrivit ut foton till metallramarna.
 
 
 
De saknade glas, men ramsamlare som jag är så hade jag glas i rätt storlek i mitt lager.
Eftersom jag inte fått upp kort tidigare, förutom på kylskåpet då, så ville jag ha minnen från bebistiden framme också. 
 
Så ett hett tips.... städa pysselrummet 😉 - eller något annat utrymme som gömmer både det ena och det andra. Jag har fler såna skrymslen🙈. Men nu är det rent avkopplande att gå in i pysselrummet, trots att det inte är helt klart. Bara att ha skrivbordet tomt inbjuder ju till aktiviteter av olika slag. Jag längtar t om efter att måla med akryl. 
 
Sånt som ligger under snön däremot lär dröja innan de töar fram. Förhoppningsvis till midsommar i alla fall....Just nu känns det helt omöjligt, men det brukar ju ordna till sig.
 
 
Nu när snön från garagetaket är nerskottad ser man nästan inte min fina dörr längre. På vissa ställen var det över 1meter däruppe på taket. "Karlsson på taket" har gett många föreställningar i år.
 
Bye, bye💃
 

Kommentera här: