Inte alltid alla hemma

Jag gör det hela tiden! Glömmer! Allt möjligt!
Igår var jag på husvisning med ungdomarna och kommer hem utan väska. Jag ringer dottern och ber henne ringa mäklaren. "Du får ringa själv! Jag skickar numret" Ja, det var ju inte mer än rätt. Tack och lov så var han kvar och vi hade inte så långt dit, så det löste sig. Den här gången också! Däremot så har jag er par svarta skinnvantar borta, samt en vinterhandske. Jag blir som less mig själv emellanåt...
 
Motivationen steg i och med att vi får oväntat besök till veckan. Två betydelsefulla människor anländer med tåg på måndag. Vi planerar dessutom en liten tripp i slutet på veckan, så jag fick helt plötsligt mycket att se fram emot.
 
Min bokstavstavla som jag fick i julklapp av sonen åkte äntligen upp.
 
 
Men även här saknas det några "skruvar" som synes. Logiskt så tycker jag att bokstäverna skulle ha varit fler till den större modellen tavla, men icke det. Det får bli en sväng in på Classe i morgon, när vi ändå passerar. Jo, det blir en tur imorgon också, men inte så intressant för min del. Jag följer med som stöd och sällskap.
 
Prinsessan har varit här på förmiddagen, eftersom febern kom tillbaka igår. Nu får vi hoppas att det ger med sig under helgen. 
 
Trevlig hemma- eller borta-helg på er😍
 
( man kan ju som sagt vara borta fast man är hemma också😂)
 
 
 

Kommentera här: