Ett djupt inlägg😉

 
Äntligen har jag gjort klart min korg. Fodret har varit klart läääänge. Jag började så stort försöka nästa fast det en gång, men det var svårare än jag trodde, trådrullen försvann och annat blev roligare.
 
 
 
 
Jag provade nu ett annat tillvägagångssätt och det gick bättre, men inte var det så roligt. Desto roligare är det nu när det är gjort. Jag är så förtjust i den här korgen. Den är djupare än många korgar jag sett och ägt, och är bra till mycket. 
Tyget är köpt på rea på Panduro. Jag älskar deras tyger.
Jag har en bit kvar som jag vill sy ett fodral till virknålarna av. Idéer finns det. Så länge de finns så känns det OK. 
Barnbarnet kom och hälsade på en stund idag. Hann med många guldkorn under den tiden. Jag och hon. Hon och Pumin. Mobbo och hon. Moffa var på rally (skyll själv😏) Avslutningen var allra bäst. Vi dansade Drakens dans (Bolibompa) tillsammans- guldklimpen,  mamma, pappa och mommo. Såå kul! Vilken syn för grannarna om de råkade gå förbi😂😂😂
Den bjuder vi på i så fall!
Sjung och le, och låt hjärtat va' me❤

Kommentera här: