Mat och prat

Två dar i rad har jag blivit väckt av två söta tjejer, som börjat dagen med långpromenad. Efter sängmys har vi ätit frukost/mellis tillsammans. Jag känner mig så lyckligt lottad❤
Idag har vi varit och storhandlat mat, vilket tog musten ur mig alldeles. Inget ovanligt i och för sig. 
 
 
 
Cesarsalladen vi slängde ihop när vi kom hem var välbehövlig och supersmarrig. 
 
Igår hade jag mysdag med väninnan. Det kändes som att vara på semester i en annan stad på ett sätt, eftersom vi besökte ställen som jag inte varit på innan. Lunchen på Lemon Tree var magiskt god och miljön otroligt avslappnande. Kaffet var gott också.
Några noggrant utvalda affärer besökte vi sedan, innan vi kände att det hade varit gott med mer kaffe. Kom på att gå och kolla in Kaleido. Dit går jag också gärna fler gånger. Mådde väldans gott i de sköna fåtöljerna.
 
 
Torsdagar har de Hantverkscafe 15-17. Vi kom precis innan det. Kanske får prova det nån gång. 
 
Gäspningarna avlöser varandra här i soffan. Skönt att jag inte behöver göra så många knop resten av kvällen. 
Behöver vila mig i form till imorgon känns det som.
1 Anonym:

skriven

Vad roligt att läsa alla maj-bloggarna. Vilken energi😍

Svar: Så skönt att få tillbaka lite lust och energi😊 Den har varit saknad. Det enda som har funkat under lång tid är virkningen. Den har jag pulat på med under våren trots att det varit tufft i övrigt.
Maria Karlsson

Kommentera här: