Handbromsen är dragen

Så blev det då min tur att dra på mig en rejäl förkylning. Bättre än magsjuka kan jag tycka.....om man nu skulle få välja vill säga.
Det är dock inte enda anledningen till att jag varit osynlig här på bloggen. Jag har nog helt enkelt behövt återhämta mig från det ena och det andra samtidigt som veckorna swishar förbi i rask takt.
Förra veckan har jag i alla fall inkasserat en av födelsedagspresenterna, som var SPA-besök följt av en lunch. SÅ underbart härligt det var. Att vi sedan var helt själva där, jag och min kompis, gjorde det ju ännu lyxigare. Det gör jag gärna om. Värme gör gott för kroppen!
 
Lillan växer och gör framsteg hela tiden.
 
 
 
Under ett besök på sjukhuset med svärfar, kunde jag inte motstå denna söta draganka.
 
 
Och under bokrean följde det förstås med en bok hem. Det är ju så roligt !!!
 
 
Under de här veckorna har jag också gjort klart min HIPPO.
 
  
 
Det var också både roligt och spännande att se hur den formade sig. Inte så lätt, men nu har jag en mall, om det skulle bli att göra en till.
 
Happy Homes har sålt ut tapetprover, vilket passade mig väldans bra. Jag har klätt om kartonger och sorterat samt märkt upp innehållet, så jag känner mig riktigt nöjd.
 
 
Och fler är på gång...
 
 
Först tog dubbelhäftande tejen slut, och sedan när jag införskaffat mer, så blev jag sjuk och totalt yrkeslös. Det är en pina att känna kliet i fingrarna, och inte orka nåt över huvudtaget.
Så idag hoppar jag dessutom loppisbesök, som annars hade varit trevligt. Jag får nöja mig med förra helgens inköp. Fräscha tygbitar och en pocketbok, som redan har vandrat vidare till ytterligare en läsare. Den var riktigt bra!
 
 
 
 
 

Kommentera här: