Pyssel utan prat

När mannen tog en av sina powernaps passade jag på att pysselpynta lite. 
 
 
Jag dissikerade lite av det jag hade och dekorerade annat som jag också hade. Man tager vad man haver....
 
Under kvällningen var jag sedan lite hantlangare ute i garaget, så där blev det väl liite mer prat.
 
 
 Ett projekt har påbörjats... Det här blir nog bra😊
 
Jag kom mig för att måla ett tidigare tänkt projekt också. Heja mig! Det tog ju inte lång stund att göra. Ja,ja bara acceptera att jag har lång planeringsfas....
 
Jag tänker att vilken tur att vi har december, så att det blir av att pynta och göra om hemma. Att göra den mörkaste tiden ljusare och mer stämningsfull. Jag gillar jul jag😉
 
 
Någon dag blir det pepparkaksbak med en liten tomtegumma. Det var inte igår jag bakade pepparkakor ska jag säga, så det ser jag fram emot!
 

Kommentera här: