B:s & B:s

Jag försöker få något gjort här hemma och säga nej till vissa saker. Jag kom bara en bit på väg. Vi har målat lite vitt på en gavel, som vi skjutit upp alldeles för länge. På väg till vedboden för att stapla ved, så föreslår mannen att vi ska åka och kolla på en bilutställning. Gudarna ska veta att han kan behöva göra nåt avkopplande också, så det var ju klart att jag ställde upp.
Många gamla bilar fick vi se.
 
 
 Underhållningen ramade in det hela och det blev en riktigt fin utflykt. På vägen hem passerade vi en butik, som jag helt har missat, som hade utförsäljning- ta 3 betala för 2 och dessutom halva priset på de 2. Jag fick ihop lite mosshjärtan och pynt för en liten penning.
 
Ett par till bilbingon har jag också halkat in på. Utan vinster, men släktgemenskap är inte fy skam det heller.
 
Barn, barnbarn och bebis- mys. Idag var vi lite busiga. Flaket på trehjulingen var vattenfyllt och lockande.
 
 
Minstingen i släkten blev 2 månader idag och har började le och "prata" lite. Det vill säga när hon inte spyr. Hon är en riktig spylisa😊 Och storebror tror jag hittade några jordgubbar och smultron denna gången också.
 
Helgen avslutades med en bastu. Det var längesedan sist. Riktigt skönt var det!  Nu när bastukammaren är fri från en massa prylar, så blir det säkerligen bastumys lite oftare.
Natti natti😴
 
 
 

Kommentera här: