Piffa lugnt

Under de senaste veckorma har jag börjat göra höst på altanen. De fina däckstolarna, som jag fick i födelsedagspresent, passade bra att både förvara och piffa med där. Ett par renskinn på så småningom, så är saken "piff"!
 
 
 
Ja, det lär ju komma till och flyttas på grejer eftersom också förstås. Den fina hösten har verkligen inspirerat:-)
 
Idag på juntan pysslade vi ihop ännu en krans.
 
 
Min är den längst till vänster. Efter fotograferingen kände jag att jag ändå ville ha lite ljung i min också, så då blev den så här:
 
 
Fotokvaliten är inte den bästa, men den får duga. Jag tar bättre bild sedan när jag bestämt var jag vill ha den.
 
Imorgon kommer dotter och dotterdotter. Vi ska hjälpas åt att baka bullar till dopet. Jag gissar att jag och lillhjärtat kommer att mysa en hel del, medan hennes mamma bakar;-)

Kommentera här: