Håll ut!

Det har som sagt varit och är en annorlunda sommar. En händelserik och bra sommar på många sätt. Till och med solen och värmen har visat sig. Snart väntar ännu mer festligheter. På lördag hoppas jag därför att vädret är med oss, så min trädgårdsfest inte innebär att vi behöver sitta instängda i ett tält hela kvällen. I alla fall så är detta också en av anledningarna till att jag inte är lika aktiv här på bloggen i sommar. Lite extra fix blir det att förbereda fest för drygt 40 personer, men kul är det! Det är ju så jag vill fira min födelsedag. Med familj och vänner och hittills verkar ju allt gå enligt planerna. Jag är så glad att så många både vill och kan komma ( fast de får betala för sig ;-) ) Det är en present som heter duga♥ 
Så håll ut..... jag kommer vara mer aktiv med inlägg efter detta event. 
 

Kommentera här: