God Jul

Det blev en sån där december utan uppdateringar på bloggen, men det kanske är lika för de som läser, att de har annat att göra än att läsa bloggar... Nu gör jag en snabbis innan sista bastusvängen i alla fall. Mannen har gått in och jag sitter själv bland de ljus som fortfarande brinner. Det är lite mörkt, men balsam för själen.
Dagen har till en del tillbringats hos barn och barnbarn, bara för att!!! Jag bestämmer här och nu att det kommer att bli fler sådana dagar. Jag kan och jag vill och det är bäst att passa på när tillfälle ges. 
Kanske blir jag bättre på att visa mig här när överraskningar är klara, och färdiga att visas dvs efter tomtens besök. För han är nära nu! Det vet jag, för hans renar är i närheten. Avslöjad! De står på berget och käkar för fullt, så kör försiktigt om ni bestämmer er för att ta en tur till landet. God Jul på er alla! Ifall jag fortsätter vara frånvarande i skrift😊

Kommentera här: