Det går bättre och bättre...

...dag för dag 😊 Med ryggen i alla fall. Och det är jag så glad över. Jag klarade av att gå på Arcus-loppisen, även om jag fick göra det på ett annat sätt än jag brukar. Jag kan gå längre och längre stunder och kan röra mig mer och mer. Däremot så har jag haft "upper-body-problems"( hockeyspråk 😉) Blåsten? Regnet? Yogaövningarna? Kanske en blandning av allt, men det löser sig säkert. Jag har varit och fått pepp hos sjukgymnasten idag.
Dottern har varit här varje dag den här veckan, när pojkvännen jobbat eftermiddag. Tiden går långsamt när hon inte kan göra så mycket. Ikväll gjorde hon i alla fall jättemycket för mig. Inspirerade, planerade och gav tips. Now we're talking! Det blir nog bra det här☺
Jag skriver mer när jag har tillgång till foton, även om de inte är så många. Skriver på "plattan" nu. Ville bara uppdatera min status. Fortfarande gift😉, mer levande än för ett par veckor sedan, förväntansfull, förhoppningsfull och inspirerad. Inte så illa pinkat av en trähäst, kan jag tycka. Samtidigt så finns många, som går igenom svåra saker just nu,  i mina tankar.  Det ena behöver inte utesluta det andra, även om det många gånger är lättare sagt än gjort. 
Puss&Kram
 

Kommentera här: