Va´Qul´!

Så kul jag har haft idag tillsammans med bästa vännen på Bodens alla loppisar och lite till.Jag tror jag lyckades hitta något kul på varje ställe vi var in på. Jag fick kämpa lite för att handla tillräckligt ibland, eftersom jag inte hade kontanter, och ett ställe inte tillät kortköp under 50kr. När jag precis fått ihop bra grejer ser jag att det är halva priset på det mesta jag ville ha. Med andra ord var jag ändå inte uppe i femtilappen. Skam den som ger sig.... jag fick ihop jättefina saker, som jag verkligen ville ha.
 
 
Detta är hela dagens fynd samlade. Tillbringaren tänker jag använda som vas, tror jag. 
Under dagen har vi både planerat och köpt lite dekorationer till ett kommande gemensamt pyssel. Vi har varsitt mosshjärta, som väntar på att bli "pimpat". Vi närmar oss...
 
Efter tips från en granne besökte vi för första gången garnaffären Va´Qul´- Trollgarnet. Jag hittade några färger jag behövde/ville ha.
 
 
Under de senaste veckorna har jag startat upp nya virkprojekt, som ger mig så himla mycket glädje. Jag vill bara göra fler och fler :-)
 
 
Återstår att se om det är någon fler som gillar dem? Jag gör ju ingenting med dem själv.
 
Jag väntar med spänning på att min orkidée ska slå ut i blom. Det är nog inte så långt borta nu, eller vad tror du? Fler och fler knoppar :-)
 
Och när jag gick ut med hunden var det vitt på backen. Det va´också kul :-)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: