Bockar och bugar och accepterar

 
 
Provskriver på mobilen för första gången...
Jag har varit uppe med tuppen, trots att myrorna jobbat frenetiskt och stört nattsömnen. Således har jag/vi fått en hel del saker gjorda. Att betala räkningarna före halv sju på morgonen hör inte till vanligheterna, men plötsligt händer det också. 
 
 
Tack vare påminnelser har jag lyckats bocka av flera behov. Plus några till. Kört skräp till soptippen från mammas förråd och gjort fynd med sonen. Det gjorde mig så himla glad!
 
Som grädde på moset tog jag en kvällspromenad, eftersom jag kan! Inspirerad av min för tillfället handikappade kamerafröken så gick jag rundan och gladdes åt det trots att ryggen gjorde sig till känna. Vädret visade sin finaste sida dessutom och jag utforskade mobilkameran i brist på systemkameran. Alltid något...
 
 Och där åkte bilden upp till början. Det går bra det här...
Testar en till...
 
Vägen till målet är målet. Inte målet.
 
Allt kan ge ringar på vattnet. Det gäller att välja vilken sorts ringar du vill sprida...
 
Bockar av på att-göra-listan
Bugar för möjligheter, inspiration, kunskap och insikter.
Accepterar att bilderna i mobilinlägget inte hamnade där de var tänkta. Men framför allt ...att jag bara kan göra det jag kan, med det jag har just nu. 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: