Olika och lika

Idag hyllar vi olika på olika sätt. Många var vi som hade olika sockar på fötterna på fredagsyogan. Hemma hittade jag mannen vid spisen iförd tossar- olika förstås.
 
 
På yogan fick jag låna svetsglas av tjejen bredvid mig, och kolla på solförmörkelsen. Jättehäftigt! Vilken vecka!
Jag fick mig också ett gott skratt, när jag pratade med en som jag inte träffat på länge. Hon berättade om en kommentar som vår dotter, då 4 år, gav henne när hon kom gående på kryckor. "Men .....! Har du blivit gammal?" Och sättet hon hade sagt det på.... obetalbart :-)
 
Igår kväll fick jag "Årets bild" (i a f i min värld) skickad via mailen.
 
 
Visst är det häftigt!!! Jag kan fortfarande inte släppa det. Färgstarkt...
 
... kontra grått!
 
De här gillar visst att titta lika :-)
 
 
 
De fick sin stund tidigare under kvällen. Under fotosessionen fick de vackert stanna inne. Undrar hur det hade sett ut om en pumi hade sprungit förbi i bilden under slutartiden på 25-30 sekunder??? Ser förresten att min kompis var bättre på att stå stilla. Vi såg säkert ganska roliga ut :-)
 
 
Ikväll ser det ut som de flesta andra kvällar. Ljus i vårt hus. Nu pågår ännu en slutspelshockeymatch. Kanske den sista i denna omgång. Hoppas!
Imorgon får jag se vad jag hittar på. Mitt A-lag åker på isracing över dan, så jag och pumin får egentid. Hoppas på sol!
 
Nu blev det mål för vårt lag. Härligt!
På återhörande ;-)
 
PS. Shit, nu blev det ett baklängesmål också!!! DS
 
 
 
 
 

Kommentera här: