Myspys

Helt slut fast jag bara myst och umgåtts hela dagen! Började med att fara på loppis med kompisen till Gammelstan. Inga fynd, men tog en lunchmacka på mysiga, gamla fiket vid kyrkan efteråt, så mysfaktorn var hög ändå. Vädret blev dessutom bara bättre och bättre, så när vi kom "hem" satt vi ute på altanen och bara njöt av sol och värme. Mannen och Pumin slöt också upp senare.
 
 
Stundtals hade hon ro att ligga i skuggan.
 
Efter lite fix hemma kom jag på att det var kvällsloppis i stan, så jag gick över och frågade grannen om hon var sugen att haka på. Det var hon!
Mysigt strosande i Badhusparken, utan några fynd, följdes av ytterligare en loppis på Malmgatan. På väg dit passerade vi Pensionatet,   ett sommarfik som jag aldrig besökt tidigare. Nyfikna gick vi in och kollade. Wow! Så mysigt!
 
 
Så klart det blev en fika. Ett fik precis i min smak. Påtåren tog vi med ut i trädgården.
 
 
Hit ska jag gå fler gånger! Mysigt både inne och ute :-)
 
Soffan här hemma är nu min bästa vän. Tänk så fantastiskt att få vara omgiven av goda vänner från morgon till kväll ;-)
Tack alla tre <3 (inklusive soffan)
 

Kommentera här: