Laddat

Ännu några dagar med sol och värme och semesterkänsla. För första gången på mååååånga år var det inte någon i familjen som skulle till skolan när höstterminen drog igång i måndags. Vi fattar liksom inte ens att skolorna har börjat. Dagen till ära så drog vi iväg och fiskade. Fiskekort är ingenting jag betalar för. Fiskekort är något jag tar :-)
 
 
Medan mannen och sonen fiskade roade jag mig förstås med kameran alternativt bara vilade i solstolen. Jag kom så långt att jag tog med stativet och hann ställa upp det på bryggan, innan jag insåg att jag hade "fastsättningsklunschen" hemma. Jaja, så småningom så får jag väl till det...
De sista femton minutrarna gick jag iväg med Pumin efter en smal stig längs vattnet. Jag upptäckte då var jag hade velat vara hela tiden. 
 
 
Blåbär i massor och grillplats alldeles vid vattnet. Hoppas att hösten bjuder på fler mysiga utedagar.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: