Rättvisemärkning...

...i all ära, men när man spelar bingo kommer man inte långt med lika många duttar i varje ruta. Men jag vann i alla fall på en lott! Och var ett nummer ifrån högvinsten på samma lotteri.
 
 
Alltid något!
 
Bingo, hårda godisar och dessutom virkning i väntan på start. Tantvarning enligt de andra, och det är en rättvisemärkning som jag är stolt över. Tant är lite gulligt tycker jag ;-) 
 
Och så lyckades jag glädja både lillprinsen och hans föräldrar med en klassisk träskallra från Brio. Den lille viftade glatt på med den en bra stund och mamman och pappan tackade för det höga skallrandet under bingon :-) Men han var ju då nöjd! Och somnade dessutom sedan!
 
Här kommer förresten bilden på fotogenlampan från långloppisen...
 
 
Idag firar vi dessutom 22 år som förlovade. Det blev middag på "Toppen" dagen till ära. 
Insåg också att en person som inte längre finns med oss skulle ha fyllt år idag. Andra födelsedagen nu som han fattas oss. Livet är verkligen ingenting som vi får ta för givet. Jag är glad när jag får vara med nära och kära, korta och långa stunder, med jämna mellanrum och med ömsesidig respekt för alla våra olikheter och likheter. Att både kunna skratta och gråta tillsammans och känna att jag duger som jag är. Just nu- en trädgårdsnjutande, loppisfrälst, virkoholic som gör sitt bästa för att göra det bästa som går just nu. Som tror att allt löser sig till slut och att mycket som händer och sker är "meningen", även om vissa saker är svåra att se någon mening i. Nu blev det djupt så här på nattkröken :-) Men vad gör väl det? 
Nöjd och tacksam för denna dag tackar jag för mig och säger: "Gonatt Vänner♥"
 
 
 

Kommentera här: