Mors dag

Grattis alla mammor på vår dag :-) Jag blev ihågkommen av mina barn redan igår, eftersom Dottern åkte till Turkiet nu på morgonen och Sonen och Mannen redan åkt iväg på biltävling. Jag får en helt egen dag att ägna åt mig själv och MIN mamma :-) Jag ska snart möta upp med min syster och så hittar vi på någonting tillsammans alla tre. Får se vad det blir....
 
 
 
Den här fina plåtskylten fick jag. Tack, mina älskade barn! Att drömma är viktigt och riktigt roligt :-) Det vet jag att ni vet att jag tycker. Passar mig perfekt♥
 
Loppisen igår var hur kul som helst. Jättekul att stå bredvid vänner, som dessutom hållit en ypperlig plats åt mig som kom en stund senare. Många trevliga människor som handlade och vänner som kom förbi och sa hej. Själv var jag inte på humör för att leta egna fynd. Gick en snabbrunda, men hade svårt att fokusera och hitta inspiration, så jag la ner den delen. Sparar det till kommande lördagar när jag inte säljer själv. Det enda inköpet blev en glasburk för 10 kronor, som jag blev kär i.
 
 
Jättesöt, tycker jag!
Nu ska jag ringa syrran och bestämma dagens innehåll. Kanske blir det en sväng på loppis ;-)
Man vet ju aldrig......

Kommentera här: