Överraskningarnas vecka

 
Nu ska här planteras ek! Igår överraskade grannen oss med att komma över med ekplantor, som hon grävt upp på stugan i Stockholmstrakten. När vi var dit och hälsade på förra våren så lyckades hon snappa upp att jag gärna ville ha en ek och kom ihåg det nu när hon var ner i veckan. Så glad jag blev :-) Tror jag vet ungefär var den ska få bo....
 
Bastukammaren har tillfälligt byggts om till LAN/sovstuga, då sonens kompis överraskade med ett besök några dagar. Finns det hjärterum så finns det stjärterum ♥ Tror de mår gode gott därute faktiskt. Det är så kul att ha honom här :-)
 
Ytterligare en överraskning har jag fått levererat, men den vill jag behålla för mig själv ett tag till. Jag kan bara säga att den värmde mitt hjärta och många andras. Jag känner sån glädje :-)
 
Nu åker jag snart på bilbingo med en härlig väninna. Skulle säga JA TACK! till ytterligare en överraskning under kvällen. Man vet ju aldrig vad som händer....

Kommentera här: