Mellandag nr 2

Nu när julkalendern är avslutad fortsätter jag av bara farten :-) Idag har vi vågat oss ut på en prommis. Det var bitvis halkigt, men gick rätt så bra. På fjärden är det spegelblankt och tre stycken tappra skridskoåkare gled runt långt därute. Det ser så mysigt ut, men jag som rädd för isarna och urusel skridskoåkare, nöjer mig med att titta på.
 
 
Ytterligare ett kul pyssel gjort av gamla notblad. Superenkelt och riktigt dekorativt, tycker jag.
 
 
En ny tomte till samlingen fick jag också i julklapp. Någon som har uppmärksammat vilka tomtar jag gillar ♥
 
 
Mycket sport blir det idag. Storslalom, hockey med småkronorna och SHL. Luleå-matchen visas på vår kanal dessutom. Dagen och kvällen är räddad.
 
Jag har också lånat ett pussel och fått några gamla veckotidningar, så nu har jag sysselsättning. Jag har redan börjat lösa lite korsord. Det var länge sedan sist. 
Känner mig lite nedstämd. Tänker på vänner som har det tufft på olika sätt just nu och får nästan lite dåligt samvete för att jag som har det så bra känner mig så låg. Detta visar sig i en hel del beslutsångest inför kommande helger och har väl en del att göra med att jag vill att alla ska vara nöjda. Tillbaka i fällan för tillfället. Jag ska känna efter vad jag vill och behöver också. Jag lovar!
 

Kommentera här: