Megaloppis

Blev hämtad på morgonen av härliga vänner, som liksom jag gillar att gå på loppis. Och idag var det loppis så att det räckte och blev över. Tack vare mina rutinerade vänner så hade vi matsäck med oss i bilen och träffades emellanåt för att fylla på med energi, både i matväg och socialt. Däremellan gick vi var för sig och hoppades hitta några fynd. Mycket folk var det!
 
 
 
 
Jag är helnöjd med mina köp. Det allra roligaste var en sjökarta över vårt område. Jag har länge velat ha en att rama in. Den bara låg där överst i en hög med inplastade kartor och väntade på mig! Så kul!
 
 
Övriga inköp har ni här... Våningsfatet ska putsas upp, änglarna målas och krukan ut i nån rabatt. Scrapbookingspapprena lär komma till användning här framöver :-) Och schablonerna får ta plats i pysselbyrån i väntan på passande objekt.
 
Nöjd, glad och slut är sammanfattningen av dagen! Tack J&J för en jättejättetrevlig dag! De här gör jag gärna om :-) Ska däremot försöka komma ihåg en gaffel eller annat passande hjälpmedel till intagandet av lunchen. Lite ovant att äta pasta och kycklingsallad med händerna /bröd. Tur att en småbarnsmamma i gänget hade våtservetter så att jag i alla fall hade rena händer:-)
 
Nu väntar ett besök hos SysterYster :-)
 
Trevlig lördagkväll på er allihopa ♥
 
 
 
 

Kommentera här: